Termes i condicions

Els ingressos generats gràcies als productes que tenim a la venta contribueixen a finançar els projectes de recerca que tenim en marxa i les activitats formatives i divulgatives que desenvolupem.

PREPARACIÓ DE LA COMANDA

Un cop haguem rebut la confirmació de la teva comanda, iniciarem la seva preparació.

Per agrupar enviaments i reduir la petjada ecològica hem establert un dia d’enviament cada setmana que és els dimecres no festius. Així, totes les comandes rebudes fins el dimarts anterior a les 24 hores, s’enviaran el dimecres d’aquella setmana.

ENVIAMENTS

Realitzem enviaments a Espanya peninsular i Illes Balears. No realitzem enviaments a les Illes Canàries, Ceuta, Melilla ni enviaments internacionals. Tots els enviaments es fan com a carta ordinària a través de Correos. El cost de l’enviament és de 2,7 € (IVA inclòs).

TERMINIS D’ENTREGA

Els terminis de lliurament estan previstos en 2 – 4 dies laborables des de que s’envia la comanda. Pots trobar més informació sobre els enviaments al web de Correos.

FORMES DE PAGAMENT

Actualment, acceptem les formes de pagament següents:

• Targeta bancària: Oferim el pagamanet de forma segura a través del sistema Redsys.
  • Transferència bancària: Oferim la possibilitat de fer el pagament mitjançant transferència. El compte corrent a disposició de la clientela és de Triodos Bank i el seu número IBAN és: ES03 1491 0001 2820 6817 5120. És molt important que  incloguis el número de comanda i els teus nom i cognoms al concepte de la transferència i que la facis en els 3 dies posteriors de la confirmació de la comanda per poder validar-la. Si ho desitges, ens pots enviar el justificant de la transferència per correu electrònic a comandes@associaciocetacea.org. En qualsevol cas, no considerarem efectiu el pagament de la comanda, fins que no haguem confirmat la transferència bancària. L’enviament, es durà a terme el dimecres posterior a aquesta confirmació.

• Efectiu: Si participes en alguna de les nostres activitats, recorda que també pots adquirir alguns dels productes de forma presencial, pagant en efectiu.

MODIFICACIONS I CANCEL·LACIONS DE COMANDES

Realitzem els enviaments cada dimecres no festiu. Només s’acceptaran modificacions o cancel·lacions de comandes fins a les 12 del migdia del dimarts previ a l’enviament. Per a qualsevol modificació, enviar un correu a comandes@associaciocetacea.org.

POLÍTICA DE REEMBORSAMENTS I DEVOLUCIONS

Per més informació sobre la nostra política de reemborsaments i devolucions, consulta aquest enllaç.