Defensem
el medi marí

Què Fem?

Centrem la nostra activitat en el desenvolupament d’activitats i estudis que ens permetin assolir els objectius que ens vàrem marcar en la nostra fundació. En aquest sentit s’han creat 3 àrees independents, però que treballen de forma coordinada, per a poder desenvolupar campanyes i projectes, educatius i formatius, de conservació i de recerca.

Recerca

Realitzar estudis relacionats amb les espècies marines del litoral català, els seus hàbitats i ecosistemes, que en permetin tenir un millor coneixement de les espècies que habiten les aigües del litoral català.

Educació

Desenvolupar cursos de formació, xerrades educatives, taules rodones i altres activitats amb l’objectiu d’educar a joves i grans en tot allò referent a la preservació del medi marí, els seus hàbitats i les espècies que hi viuen.

Comunicació

Crear campanyes de protecció del medi marí català, del seu litoral i platges i de les espècies que l’habiten. Fomentar la participació de la societat en les nostres activitats i fomentar la conscienciació.

Els nostres Projectes

Foto-Identificació

Es tracta d’un projecte que té per objecte estudiar les comunitats de cetacis presents a les costes del Garraf. La nostra intenció és saber quines espècies de cetacis hi viuen, quins són els hàbitats que ocupen i aprofundir una mica més en les seves relacions i identificació.

Amics del Mar

El projecte Amics del Mar, és un projecte de ciència ciutadana, nascut el 2018…

Plomes al mar

El projecte Plomes al Mar, té com a objectiu principal obtenir el major nombre de dades…

ulls al mar

El projecte Ulls el Mar neix el 2019, però actualment està en desenvolupament.

Xerrades & Cursos

Des de l’Associació Cetàcea creiem que una bona forma d’aconseguir la implicació de la societat en la conservació del medi marí és a través de l’educació.

Per això us oferim un catàleg d’activitats adreçades als centres educatius, així com diferents xerrades de temàtiques relacionades amb la nostra tasca d’estudi, conservació i divulgació del medi marí adreçades a un públic juvenil i adult.

Calendari​

setembre 2021
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg

Vols Contactar Amb Nosaltres?

Si tens qualsevol dubte sobre l’associació, els nostres projectes, campanyes o activitats formatives i educatives no dubtis en contactar amb nosaltres a través del formulari. Respondrem el més aviat possible.

AVÍS LEGAL – Copyright © 2021 Tots els drets reservats.