Defensem
el medi marí

Què Fem?

Centrem la nostra activitat en el desenvolupament d’activitats i estudis que ens permetin assolir els objectius que ens vàrem marcar en la nostra fundació. En aquest sentit s’han creat 3 àrees independents, però que treballen de forma coordinada, per a poder desenvolupar campanyes i projectes, educatius i formatius, de conservació i de recerca.

Recerca

Educació

Comunicació

Nova col·lecció de roba

Els nostres projectes

Foto-Identificació

Es tracta d’un projecte que té per objecte estudiar les comunitats de cetacis presents a les costes del Garraf. La nostra intenció és saber quines espècies de cetacis hi viuen, quins són els hàbitats que ocupen i aprofundir una mica més en les seves relacions i identificació.

Amics Del Mar

El projecte Amics del Mar, és un projecte de ciència ciutadana, nascut el 2018…

Plomes Al Mar

El projecte Plomes al Mar, té com a objectiu principal obtenir el major nombre de dades…

Aquest projecte, compta amb el suport del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, i consisteix en la realització de sortides divulgatives amb vaixell, obertes al públic a la costa del Garraf…

Xerrades i Cursos

Des de l’Associació Cetàcea creiem que una bona forma d’aconseguir la implicació de la societat en la conservació del medi marí és a través de l’educació.

Per això us oferim un catàleg d’activitats adreçades als centres educatius, així com diferents xerrades de temàtiques relacionades amb la nostra tasca d’estudi, conservació i divulgació del medi marí adreçades a un públic juvenil i adult.

Cetacis al litoral català

Ja som membres oficials de
la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS)!