Recerca

Projecte Amics del Mar

Envia'ns el teu albirament

Si has realitzat un albirament d’una espècie de cetaci al mar catalanobalear pots incorporar-lo a aquest projecte de ciència ciutadana a través del formulari següent. Les dades recollides mitjançant aquest projecte ens ajudaran a entendre una mica millor la distribució dels cetacis a les nostres aigües.

Selecciona l'espècie albirada(obligatori)
    CatxalotCap d'olla grisCap d'olla negreDofí comúDofí ratllatDofí mularRorqual comúZífid de CuvierAltraNo identificada

Tens vídeo de l'albirament
    SiNo

Marcant aquesta casella confirmo que les dades facilitades són correctes.

Autoritzo a l'Associació Cetàcea a contactar-me per sol·licitar més informació sobre l'albirament.
    SiNo

Autoritzo a l'Associació Cetàcea a utilitzar les dades proporcionades per a les seves publicacions i informes. L'Associació Cetàcea es compromet a incloure el meu nom a l'apartat d'agraïments d'aquestes publicacions.
    SiNo

Si, vull rebre més informació sobre les activitats de l'Associació Cetàcea i entenc que les meves dades seran incorporades al fitxer d'Associació Cetàcea, seguint la política de privacitat.

Informació bàsica sobre protecció de dades:
    • Responsable: Associació Cetàcea
    • Destinatari: Associació Cetàcea