Qui som?

Centrem la nostra activitat en el desenvolupament d’activitats i estudis que ens permetin assolir els objectius que ens vàrem marcar en la nostra fundació. En aquest sentit s’han creat 3 àrees independents, però que treballen de forma coordinada, per a poder desenvolupar campanyes i projectes, educatius i formatius, de conservació i de recerca.

Recerca

Realitzar estudis relacionats amb les espècies marines del litoral català, els seus hàbitats i ecosistemes, que en permetin tenir un millor coneixement de les espècies que habiten les aigües del litoral català, quines són les amenaces que les afecten i quines són les actuacions que es poden dur a terme per afavorir la seva conservació.

Educació

Desenvolupar cursos de formació, xerrades educatives, taules rodones i altres activitats amb l’objectiu d’educar a joves i grans en tot allò referent a la preservació del medi marí, els seus hàbitats i les espècies que hi viuen.

Comunicació

Crear campanyes de protecció del medi marí català, del seu litoral i platges i de les espècies que l’habiten. Fomentar la participació de la societat en les nostres activitats amb l’objectiu de que esdevingui una part activa en la conservació del medi marí i fomentar la conscienciació sobre la necessitat de preservar els hàbitats marins de cara al futur.

Junta directiva

Alba