Botiga

Política de Reemborsaments i devolucions

Comprovi l’estat del seu producte immediatament després de rebre’l.

La nostra política de reemborsaments i devolucions té una durada de 14 dies naturals des de la data d’entrega del producte. L’Associació Cetàcea es reserva el dret a rebutjar reemborsaments o devolucions notificades fora del termini fixat, o que corresponguin a articles que no es troben en les mateixes condicions en les quals van ser rebuts. En aquest cas, els productes seran enviats novament a la persona destinatària amb les despeses d’enviament a càrrec del client i sense correspondre cap reemborsament.

QUINS SÓN ELS REQUISITS PER CANVIS I DEVOLUCIONS?

• No superar el termini màxim de 14 dies des de la data de rebuda.

• L’article ha d’estar amb les etiquetes originals i trobar-se en les mateixes condicions de l’enviament. Els articles han de ser retornats nous, sense utilitzar i amb les etiquetes d’origen adherides.

COM PUC REALITZAR UNA DEVOLUCIÓ?

Volem facilitar-te el procés de devolució i que sigui el més còmode possible. Per fer la devolució, envia’ns un correu electrònic a comandes@associaciocetacea.org i en el seu assumpte indica DEVOLUCIÓ i el teu nom i cognoms.

Ens posarem en contacte amb tu el més ràpid possible per iniciar el procés de devolució.

Les despeses derivades dels canvis i/o devolucions corren a càrrec del client. Així doncs Associació Cetàcea no acceptarà cap article contra reemborsament. Recorda que l’article es troba sota la teva responsabilitat fins que el rebem.

QUAN I COM REBRÉ L’IMPORT DE LA MEVA DEVOLUCIÓ?

Un cop haguem rebut l’article y haguem fet les comprovacions necessàries t’enviarem un correu electrònic per informar-te de la recepció. El termini pel reemborsament pot oscil·lar entre 3 i 12 dies laborals des de que haguem rebut la teva devolució. L’abonament es realitzarà al mateix mètode de pagament utilitzant en la compra. Les despeses d’enviament no es retornaran en cap cas. En el cas d’haver fet el pagament per transferència bancària, necessitarem el número IBAN del teu compte corrent per realitzar el reemborsament.

QUÈ PASSA SI HE REBUT UN ARTICLE INCORRECTE O DEFECTUÓS?

Si has rebut per error un article diferent al comprat et demanem que ens ho comuniquis el més aviat possible al correu electrònic comandes@associaciocetacea.org. Farem l’enviament de l’article correcte en la major brevetat possible i ens encarregarem de recollir l’article enviat per error.

A l’Associació Cetàcea ens esforcem per revisar cada comanda i cada article enviat. Si de forma excepcional has rebut algun article defectuós posa’t en contacte immediatament per correu electrònic a comandes@associaciocetacea.org perquè quedi constància per escrit, en un termini de 48 hores després de la recepció del paquet, adjuntant una imatge de la tara o desperfecte. Transcorregut aquest termini, no s’acceptarà cap reclamació per tara, podent rebutjar l’article per a la devolució.

Per qualsevol dubte o consulta sobre el procés de canvis i devolucions, pots escriure’ns a comandes@associaciocetacea.org.