A l’Associació Cetàcea ens hem compromès amb la conservació del medi marí a través de projectes de recerca que ens permeten conèixer i divulgar les espècies de depredadors superiors que trobem al litoral català. En aquest sentit, hem dissenyat una sèrie de productes que ens permeten treballar per assolir aquests objectius. Amb la teva compra, col·labores en el finançament dels nostres projectes i ajudes a augmentar el coneixement sobre els ecosistemes marins a través de la recerca per entendre les millors maneres de protegir-los.

Productes

Tots els nostres productes i paquets eviten l’ús de plàstics, per seguir lluitant contra l’amenaça climàtica i la contaminació. Si vols saber més sobre els termes i condicions o sobre la nostra política de reemborsaments i devolucions, clica a les icones del costat.

Pots consultar la nostra política de privacitat aquí.

Els productes s’envien com a carta ordinària a través de Correos i s’entreguen a la oficina més propera. Per més informació sobre condicions d’entrega, consultar la pàgina de Correos.

Els terminis de lliurament estan previstos en 2 – 4 dies laborables. Pots trobar més informació sobre els enviaments al web de Correos.

Els enviaments es realitzen cada dijous no festiu. Només s’acceptaran modificacions o cancel·lacions de comandes fins a les 12 del migdia del dimecres previ a l’enviament. Per a qualsevol modificació, enviar un correu a comandes@associaciocetacea.org.

info@associaciocetacea.org

Whatsapp: 613007321

AVÍS LEGAL – Copyright © 2021 Tots els drets reservats.