Pòster Cetacis del Mediterrani Català

Endinsa’t en les profunditats del Mediterrani amb aquest pòster que mostra les vuit espècies de cetacis més habituals al Mediterrani Català. Descobreix la seva morfologia, les seves coloracions i visualitza com diferenciar-les les unes de les altres.

Imprès en mida A2 (59,4 x 42 cm) en paper de 170 grams en estucat mat amb tintes ecològiques a partir de les il·lustracions d’en Gonzalo Jara.

10 € (IVA inclòs) – 9 € per persones Amigues de Cetàcea.
Pagament: transferència Bancària
Enviament: Correos
Si vols adquirir el pòster, segueix els passos següents per poder-te’l fer arribar el més aviat possible. Tots els enviaments es fan per Correos, com a carta ordinària i tenen un cost de 2,5 €.

• Omple el formulari adjunt amb les teves dades.
  • Fes una transferència per import de 12,5 € (11,5€ si ets persona amiga de Cetàcea), que correspon al preu del pòster i enviament per Correos, al nostre compte de Triodos Bank: IBAN: ES03 1491 0001 2820 6817 5120, indicant el següent al concepte de la transferència: POSTER Nom i Cognom
  • Adjunta el justificant de pagament al formulari o envia’l per correu electrònic a comandes@associaciocetacea.org.
  • Un cop haguem rebut tota la documentació, la transferència i, si pertoca, haguem certificat que ets persona amiga de Cetàcea, ens posarem en contacte amb tu.
Els enviaments es realitzen cada dijous no festiu. Un cop haguem fet l’enviament t’enviarem un correu de confirmació.

Tots els nostres productes i paquets eviten l’ús de plàstics, per seguir lluitant contra l’amenaça climàtica i la contaminació. Si vols saber més sobre els termes i condicions o sobre la nostra política de reemborsaments i devolucions, clica a les icones del costat.

Pots consultar la nostra política de privacitat aquí.

Pots utilitzar aquest formulari per formalitzar la teva compra (recorda d’adjunar el comprovant de transferència bancària) o per enviar-nos qualsevol consulta sobre el procés de compra.

Vols factura?
    SiNo

Ets Persona Amiga de Cetàcea?
    SiNo

Marcant aquesta casella confirmo que les dades facilitades són correctes.

Autoritzo a l'Associació Cetàcea a contactar-me per sol·licitar més informació en cas necessari.
    SiNo

Si, vull rebre més informació sobre les activitats de l'Associació Cetàcea i entenc que les meves dades seran incorporades al fitxer d'Associació Cetàcea, seguint la política de privacitat.

Quins tipus de pagament hi ha?

Estem treballant per tenir una botiga web completament funcional. Fins que no estigui disponible, les compres s’hauràn d’efectuar per transferència bancària al nostre compte de Triodos Bank (IBAN: ES03 1491 0001 2820 6817 5120) o en efectiu en alguna de les nostres activitats.

Els productes s’envien com a carta ordinària a través de Correos i s’entreguen a la oficina més propera. Per més informació sobre condicions d’entrega, consultar la pàgina de Correos. El cost de l’enviament és de 2,5 € (IVA inclòs).

Els terminis de lliurament estan previstos en 2 – 4 dies laborables des del moment que es fa l’enviament (que es fan cada dijous no festiu). Pots trobar més informació sobre els enviaments al web de Correos.

Els enviaments es realitzen cada dijous no festiu. Només s’acceptaran modificacions o cancel·lacions de comandes fins a les 12 del migdia del dimecres previ a l’enviament. Per a qualsevol modificació, enviar un correu a comandes@associaciocetacea.org.

Si compro més d'un producte, les despeses d'enviament son les mateixes?

En el cas dels pòsters, si es compra més d’un producte, aquests s’envien junts i per tant les despeses d’enviament són les mateixes (2,5 €).