Apadrinament d'un dofí mular

A l’Associació Cetàcea ens complau anunciar que la promoció del 2021 del grau de Biologia Ambiental de l’Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha apadrinat al dofí mular TT0056, amb el nom de BIOAMB.

Aquest individu va ser albirat per primer cop el 2 d’abril de 2017, davant de la costa del Garraf. Com mostren les fotografies, l’individu és clarament recognoscible per una marca important a l’aleta dorsal causada, molt probablement, com a conseqüència de la interacció directe amb activitats humanes.

Amb aquest apadrinament contribueixen a que puguem continuar desenvolupant els nostres projectes, amb l’objectiu d’anar coneixent millor les comunitats de cetacis i aus marines que habiten la costa del Garraf i avaluar quines mesures de conservació són necessàries per la seva protecció.

Com a associació compromesa amb la conservació del medi marí, ens complau veure que les noves generacions pugen compromeses a fer el possible per cuidar el planeta, i en especial el seus ecosistemes marins i les espècies que els habiten. En aquest sentit, volem agrair a tota la promoció del 2021 del grau de Biologia Ambiental de la UAB aquesta contribució i desitjar-los el millor en el seu futur com a biòlogues i biòlegs ambientals.