Botiga

Cistella de la compra

El teu carretó està buit actualment.

Torna a la botiga

Tots els nostres productes i paquets eviten l’ús de plàstics, per seguir lluitant contra l’amenaça climàtica i la contaminació. Si vols saber més sobre els termes i condicions o sobre la nostra política de reemborsaments i devolucions, clica a les icones del costat.

Pots consultar la nostra política de privacitat aquí.

Preguntes freqüents

Quins tipus de pagament hi ha?

• Targeta bancària: Els productes es poden pagar de forma segura amb targeta bancària a través del sistema Redsys.
  • Transferència bancària: Si ho prefereixes, pots fer el pagament per transferència bancària al nostre compte de Triodos Bank (IBAN: ES03 1491 0001 2820 6817 5120). En aquest cas, és molt important que  incloguis el número de comanda i els teus nom i cognoms al concepte de la transferència i que la facis en els 3 dies posteriors de la confirmació de la comanda per poder validar-la. Si ho desitges, ens pots enviar el justificant de la transferència per correu electrònic a comandes@associaciocetacea.org. En qualsevol cas, no considerarem efectiu el pagament de la comanda, fins que no haguem confirmat la transferència bancària. L’enviament, es durà a terme el dimecres posterior a aquesta confirmació.
  • Efectiu: Si participes en alguna de les nostres activitats, recorda que també pots adquirir alguns dels productes de forma presencial, pagant en efectiu.

On son els enviaments?

Actualment realitzem enviaments a Espanya (Península i Balears). No realitzem enviaments a les Illes Canàries, Ceuta, Melilla ni enviaments internacionals.

Quin tipus d'enviaments hi ha?

Els productes s’envien com a carta ordinària a través de Correos i s’entreguen a la oficina més propera. Per més informació sobre condicions d’entrega, consultar la pàgina de Correos. El cost de l’enviament és de 2,7 € (IVA inclòs).

Quin és el termini d'entrega?

Els terminis de lliurament estan previstos en 2 – 4 dies laborables des del moment que es fa l’enviament (que es fan cada dimecres no festiu). Pots trobar més informació sobre els enviaments al web de Correos.

Puc modificar o anul·lar una comanda?

Els enviaments es realitzen cada dimecres no festiu. Només s’acceptaran modificacions o cancel·lacions de comandes fins a les 12 del migdia del dimarts previ a l’enviament. Per a qualsevol modificació, enviar un correu a comandes@associaciocetacea.org.

Si compro més d'un producte, les despeses d'enviament son les mateixes?

En el cas dels pòsters, si es compra més d’un producte, aquests s’envien junts i per tant les despeses d’enviament són les mateixes (2,7 €).

Quins aventatges tinc sent persona amiga de Cetàcea?

Com a persona amiga de Cetàcea pots gaudir d’un 10% de descompte en tots els productes de la botiga. Trobaràs més informació sobre la resta d’aventatges o sobre com esdevenir persona amiga de Cetàcea aquí.

Aprèn més sobre Cetàcea