Guia de Cetacis del Garraf – Català

Mida Din A5 (21x15cm)

20,00

2a edició de la guia en català sobre les diferents espècies de cetacis del Garraf, mapes i fotografies actualitzats de la temporada 2023!

Enviaments a partir del 28 de desembre de 2023.

Impresa en format A5, horitzontal amb tintes ecològiques.

Actualment, hi ha poques guies de cetacis al litoral català publicades i cap d’elles es considera recent. Després d’anys de recerca i creació de projectes, hem tingut la necessitat d’apropar aquests coneixements d’una forma més visual i senzilla a la societat. Les dades que es recopilen a la guia son el resultat de 10 anys d’estudis que s’han desenvolupat des de l’Associació Cetàcea.

Aquesta guia està plena de fotografies inèdites fetes pels nostres voluntaris, mapes de creació pròpia, infografies dissenyades per nosaltres i il·lustracions científiques pròpies.

Volem arribar a més gent i que tothom pugui conèixer el tresor ecològic de la nostra costa i, aquesta guia, és el primer pas.

Mides

Guia en format A5 (21x15cm)

Enviament

Les guies s’envien a través de Nacex. Amb l’objectiu de reduir l’impacte sobre el canvi climàtic i seguir lluitant contra l’amenaça climàtica i la contaminació, els enviaments es fan cada dimecres.

En període de Nadal, es faran 2 únics enviaments: el 22 de desembre i el 28 de desembre. La setmana del 1 al 6 de gener no es faran enviaments.

Per més informació sobre els enviaments, podeu enviar un email a comandes@associaciocetacea.org.

Si vols saber més sobre els termes i condicions o sobre la nostra política de reemborsaments i devolucions, clica a les icones del costat.

Pots consultar la nostra política de privacitat aquí.

Quins tipus de pagament hi ha?

• Targeta bancària: Els productes es poden pagar de forma segura amb targeta bancària a través del sistema Redsys.
  • Transferència bancària: Si ho prefereixes, pots fer el pagament per transferència bancària al nostre compte de Triodos Bank (IBAN: ES03 1491 0001 2820 6817 5120). En aquest cas, és molt important que  incloguis el número de comanda i els teus nom i cognoms al concepte de la transferència i que la facis en els 3 dies posteriors de la confirmació de la comanda per poder validar-la. Si ho desitges, ens pots enviar el justificant de la transferència per correu electrònic a comandes@associaciocetacea.org. En qualsevol cas, no considerarem efectiu el pagament de la comanda, fins que no haguem confirmat la transferència bancària. L’enviament, es durà a terme el dimecres posterior a aquesta confirmació.
  • Efectiu: Si participes en alguna de les nostres activitats, recorda que també pots adquirir alguns dels productes de forma presencial, pagant en efectiu.

El preu de l’enviament és de 8€ IVA inclòs.

Els terminis de lliurament estan previstos en 2 – 4 dies laborables des del moment que es fa l’enviament (que es fan cada dimecres no festiu).

Els enviaments es realitzen cada dimecres no festiu. Només s’acceptaran modificacions o cancel·lacions de comandes fins a les 12 del migdia del dimarts previ a l’enviament. Per a qualsevol modificació, enviar un correu a comandes@associaciocetacea.org.

Si compro més d'un producte, les despeses d'enviament son les mateixes?

Si es compra més d’un producte, aquests s’envien junts i per tant les despeses d’enviament són les mateixes.