A l’Associació Cetàcea ens hem compromès amb la conservació del medi marí a través de projectes de recerca que ens permeten conèixer i divulgar les espècies de depredadors superiors que trobem al litoral català. En aquest sentit, estem dissenyant una sèrie de productes que ens permeten treballar per assolir aquests objectius. Amb la teva compra, col·labores en el finançament dels nostres projectes i ajudes a augmentar el coneixement sobre els ecosistemes marins a través de la recerca per entendre les millors maneres de protegir-los.

Productes

Tots els nostres productes i paquets eviten l’ús de plàstics, per seguir lluitant contra l’amenaça climàtica i la contaminació. Si vols saber més sobre els termes i condicions o sobre la nostra política de reemborsaments i devolucions, clica a les icones del costat. Pots consultar la nostra política de privacitat aquí.

Quins tipus de pagament hi ha?

• Targeta bancària: Els productes es poden pagar de forma segura amb targeta bancària a través del sistema Redsys.
  • Transferència bancària: Si ho prefereixes, pots fer el pagament per transferència bancària al nostre compte de Triodos Bank (IBAN: ES03 1491 0001 2820 6817 5120). En aquest cas, és molt important que  incloguis el número de comanda i els teus nom i cognoms al concepte de la transferència i que la facis en els 3 dies posteriors de la confirmació de la comanda per poder validar-la. Si ho desitges, ens pots enviar el justificant de la transferència per correu electrònic a comandes@associaciocetacea.org. En qualsevol cas, no considerarem efectiu el pagament de la comanda, fins que no haguem confirmat la transferència bancària. L’enviament, es durà a terme el dimecres posterior a aquesta confirmació.
  • Efectiu: Si participes en alguna de les nostres activitats, recorda que també pots adquirir alguns dels productes de forma presencial, pagant en efectiu.

Els productes s’envien com a carta ordinària a través de Correos i s’entreguen a la oficina més propera. Per més informació sobre condicions d’entrega, consultar la pàgina de Correos. El cost de l’enviament és de 2,7 € (IVA inclòs).

Els terminis de lliurament estan previstos en 2 – 4 dies laborables des del moment que es fa l’enviament (que es fan cada dimecres no festiu). Pots trobar més informació sobre els enviaments al web de Correos.

Els enviaments es realitzen cada dimecres no festiu. Només s’acceptaran modificacions o cancel·lacions de comandes fins a les 12 del migdia del dimarts previ a l’enviament. Per a qualsevol modificació, enviar un correu a comandes@associaciocetacea.org.

Si compro més d'un producte, les despeses d'enviament son les mateixes?

En el cas dels pòsters, si es compra més d’un producte, aquests s’envien junts i per tant les despeses d’enviament són les mateixes (2,7 €).