Recerca

Publicacions

Un dels nostres compromisos és el de compartir els resultats de les nostres investigacions no només amb amb la comunitat científica, sinó que també amb tota la ciutadania. És per això que en aquest apartat podeu accedir a totes les publicacions que són resultat dels diferents projectes que estem duent a terme o hem dut a terme des de la fundació de l’entitat al 2012.

INFORMES ANUALS

Cada any publiquem un informe anual explicant l’estat del diferents projectes de recerca que estem duent a terme. Els informes fan un repàs i analitzen els resultats obtinguts amb els diferents projectes de recerca al llarg d’aquests anys. Els podeu trobar tots aquí:

PÒSTERS I PRESENTACIONS

A partir dels nostres estudis, hem pogut compartir els nostres resultats amb la comunitat científica en diferents conferències internacionals.

Albiraments de cetacis a la costa catalana: Una qüestió de profunditat?

Oriol Giralt, Montse Valls, Vicki Miller, Bárbara Roldán, Oscar Valiente, Cristian Ramallo, Mireia Fernandez i Blai Ruiz
Xerrada curta presentada a la conferència internacional del UK and Ireland Regional Student Chapter de la Marine Mammal Society, celebrada a Saint Andrews (Escòcia, Regne Unit) al gener de 2016, en la que s’analitza la distribució de quatre espècies de cetacis en funció de la profunditat.

Distribució de cetacis a la costa catalana central, Mediterrani NO

Maria Serrano, Montse Valls i Ricard Marcos
Pòster presentat a la conferència internacional de la European Cetacean Society, celebrada a La Spezia (Itàlia) al març de 2018, en el que s’analitza la distribució de quatre espècies de cetacis en funció de la profunditat.

Foto-identificació del dofí mular (Tursiops truncatus) al nordest peninsular entre 2014 i 2017

Ricard Marcos Ayala, Oriol Giralt Paradell i Eva Rizo Gómez
Pòster presentat a la conferència nacional de la Sociedad Española de Cetáceos, celebrada a Bilbao a l’octubre de 2018, en el que s’analitzen els dofins mulars albirats i realbirats a la costa catalana central durant el periode 2014 – 2017.

Factors ambientals que influencien la distribució de cetacis a la costa catalana central

Ricard Marcos Ayala, Oriol Giralt Paradell, Eva Rizo i Abraham Mas
Pòster presentat a la primera conferència mundial de la Marine Mammal Society i la European Cetacean Society, celebrada a Barcelona al desembre de 2019, en el que s’analitzen els factors ambientals, i en especial la presència de canyons submarins, en la distribució de diferents espècies de cetacis.