Col·labora

L’Associació Cetàcea és una entitat sense ànim de lucre, auto-finançada i auto-gestionada.Cap dels seus membres rep una remuneració econòmica pel treball que realitza.

Els nostres objectius es centren en poder desenvolupar projectes i campanyes d’investigació i conservació a la costa catalana.

Actualment posem a la vostra disposició la possibilitat d’aportar el vostre granet de sorra i de col·laborar amb nosaltres de diverses maneres: com fer una microdonació econòmica (Teaming), col·laborar regularment amb una quota de soci o contribuir personalment a dur a terme els projectes i campanyes en que estem treballant.

Des de l’Associació Cetàcea volem agrair qualsevol tipus de col·laboració que ens ajudi a dur a terme les nostres activitats d’estudi i defensa dels animals marins.

Des de l’any 2017, vam iniciar un procés d’ampliació de la base social de l’Associació Cetàcea. Al dependre exclusivament dels nostres propis recursos, l’aportació de la quota anual (40 €) representa una font inestimable d’ingresos que ens permetrà continuar treballant cada temporada, per aixó, totes i cadascuna de les persones amigues de Cetàcea representen una part important del projecte.

Un cop inscrits, tots els socis de l’Associació Cetàcea podràn beneficiar-se dels següents avantatges:

• 20% de descompte en les sortides i activitats que requereixin inscripció.
  • 10% de descompte en merchandising.
  • 10% de descompte en el nostre programa d’apadrinament.
  • Rebre informació periòdica mitjançant el nostre butlletí electrònic trimestral.
  • Mantenir-se informat puntualment de totes les notícies i activitats referents a l’associació.
  • Al donar-te d’alta, rebràs una guia (pdf) de cetacis de Catalunya. (Actualment en desenvolupament)
  • Foto del mes. Cada mes rebràs una foto representativa de les activitats o sortides realitzades.
  • Prioritat per participar en: sortides, conferències, tallers i altres activitats.

Per inscriures, només és necessari descarregar, omplir i enviar per email el nostre formulari d’inscripció a la direcció  socis@associaciocetacea.org

Una bona forma de col·laborar amb nosaltres és participant en les nostres sortides d’albirament de cetacis en el marc del Projecte Foto-identificació. D’aquesta forma, podràs viure de primera mà la feina que realitzem per a conèixer les comunitats de cetacis de la nostra costa, tot gaudint d’una jornada de navegació. Per a més informació, visita aquest enllaç.

Una altra forma de col·laborar és participant en els nostres projectes des del voluntariat. Actualment disposem d’un grup de persones voluntàries que ens ajuden forma activa en el projecte de foto-identificació. Si vols més informació, envian’s un mail a info@associaciocetacea.org

Una altra forma de col·laborar econòmicament amb Cetàcea és apadrinant un animal dels nostres catàlegs de foto-identificació del cap d’olla gris o del dofí mular. Mitjançant una aportació mínima de 100€ podràs posar nom a un d’ells i rebràs un pòster amb les millors fotografies de les que disposem en alta definició. A més a més, t’anirem informant dels futurs realbiraments. Si vols apadrinar posa’t en contacte amb nosaltres al mail info@associaciocetacea.org
Teaming és una plataforma solidària que permet fer microaportacions a diferents causes. Mitjançant una aportació simbòlica de 1 € al mes es pot col·laborar amb el projecte desitjat. L’Associació Cetàcea va crear un grup de Teaming amb la intenció de destinar les aportacions rebudes al projectes que realitzem, principalment al desenvolupament d’un catàleg de foto-identificació de cetacis a la costa catalana central. Tots els membres de l’associació hi fem la nostra aportació. Acompanya’ns!!

Si estàs interessat en fer una aportació puntual ho pots per transferència o a qualsevol oficina de Triodos Bank al compte corrent IBAN: ES03 1491 0001 2820 6817 5120.

Per a qualsevol dubte, consulta o pregunta sobre els diferents tipus de col·laboració que proposem, no dubtis a contactar amb nosaltres al mail info@associaciocetacea.org o a través del formulari web. Estarem encantats de rebre el teu missatge.