Dades de l'associació

En compliment de l’article 10 de la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic, a continuació s’exposen les dades identificatives de l’associació.

• Identitat: ASSOCIACIÓ CETÀCEA
  • Domicili social: Mas Duran, 48, Àtic 1a, 08042 Barcelona
  • Correu electrònic: info@associaciocetacea.org
  • NIF: G66023003

L’accés al lloc web www.associaciocetacea.org de l’Associació Cetàcea implica l’acceptació de totes les condicions següents:

Propietat Intel·lectual

Els continguts d’aquest lloc web, textos, imatges, etc. així com el seu disseny gràfic i el seu codi font estan protegits per la legislació espanyola sobre els drets de propietat intel·lectual i industrial a favor de l’Associació Cetàcea. Quedant per tant totalment prohibida la seva reproducció, distribució o comunicació pública, total o parcial, sense l’autorització expressa de l’Associació Cetàcea.

Contingut del Web

L’Associació Cetàcea no es responsabilitza del mal ús que se faci dels continguts de la nostra pàgina web, essent exclusiva responsabilitat de la persona que hi accedeix o els utilitza.

Actualització i modificació de la pàgina Web

L’Associació Cetàcea es reserva el dret a modificar o eliminar, sense avís previ, tant la informació continguda en el seu lloc Web, així com la seva configuració i presentació, sense assumir-ne responsabilitat alguna.

Indicacions sobre aspectes tècnics

L’Associació Cetàcea no assumeix cap responsabilitat que es pugui derivar de problemes tècnics o fallades en els equips informàtics que es produeixin durant la connexió a la xarxa d’Internet, així com dels danys que poguessin ser causats per terceres persones mitjançant intromissions il·legítimes fora del control de l’Associació Cetàcea.

També quedem exonerats de tota responsabilitat davant possibles danys o perjudicis que pugui patir l’usuari com a conseqüència d’errors, defectes u omissions en la informació que facilitem quan procedeixi de fonts alienes a nosaltres.

De conformitat amb la normativa vigent en Protecció de Dades de Caràcter Personal, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril de 2016, l’informem de la POLÍTICA DE PRIVACITAT de l’ASSOCIACIÓ CETÀCEA.